Můžeme nakupovat živé květiny na internetu

V dnešní době pandemie koronaviru se značně rozvíjí obchod přes internet. A není divu, koneckonců je zde mnohem menší riziko nákazy, než pokud jdeme do jakéhokoliv obchodu. Navíc tak můžeme sehnat i zboží, které bychom v kamenné prodejně někdy těžko sháněli.

kytice fialových květů

Je samozřejmé, že nejčastěji budeme přes internet kupovat věci, které vydrží delší dobu, například elektroniku či oblečení. Potraviny jsou poněkud riskantnější, neboť se může stát, že se cestou zkazí, pokud nebudou přepravovány v ideálních podmínkách. Avšak většina prodejců má přepravu zařízenu tak, aby se toto riziko minimalizovalo.

Jenže co když budeme chtít přes internet koupit květinu, ať už řezanou nebo v květináči, jako nabízí například https://www.florservice.cz/floristicke-potreby-c211/? Přeci jen, květiny jsou poněkud křehčím zbožím.

Zde záleží na způsobu, jakým bude ona květina přepravována. Pokud jde o ty řezané, pak firmy mají často kurýra, který je doručí ještě v čerstvém stavu. Ty v květináči lze při správném zabalení poslat i poštou, i když to samozřejmě závisí na teplotních podmínkách (například v–10 stupních nejspíš cestu nepřežije).

Zde je dobré podívat se na reference od bývalých zákazníků. Bylo jim zboží doručeno v pořádku? Byli celkově s danými službami spokojeni?

Samozřejmě je také důležité, aby webová stránka, například již zmíněná https://www.florservice.cz/floristicke-potreby-c211/, obsahovala všechny informace, které zákazník potřebuje k uskutečnění nákupu.

podávání barevné kytice přes plot

V první řadě je to samozřejmě popis zboží, nejlépe i s fotografií. Ta by neměla být pouze ilustrační, a pokud ano, mělo by to u ní být jasně napsáno. Tak totiž nedojde k matení zákazníka, neboť obchod samozřejmě použije tu nejlepší fotografii daného druhu rostliny, kterou bude moci najít.

Pak je to popis zboží. Zde by měl být uveden přesný druh, ideálně česky i latinsky, případně i odrůda, pokud jich má daný druh více. Zákazník totiž musí vědět přesně, co kupuje.

A v neposlední řadě je to samozřejmě cena. Ta by měla být uvedena jak s DPH, tak bez něj. Jen tak si zákazník bude moci udělat přesnou představu a bude se moci správně rozhodnout.